Cennik
Co możesz zyskać, rejestrując się?
Pakiet PREMIUM przez 30 dni bez opłat. Odkryj pełną moc naszego oprogramowania!
FREE
0 zł
Liczba użytkowników
1
Limity
1 firma
do 10 klientów w katalogu
do 10 dokumentów miesięcznie
Zawartość
faktury i oferty
ewidencja płatności faktur
fakturowanie przepracowanych godzin
ewidencja inwentaryzacyjna
podstawowe raporty na stronie głównej
obsługa EET / generowanie kodów QR
aplikacja mobilna do wystawiania faktur
Wsparcie użytkownika
STANDARD
49,99 zł* miesięcznie
*cena nie zawiera podatku VAT
Wybierając plan długoterminowy,
płacisz mniej!
Zniżki
za 3 miesiące z góry zapłacisz 5% mniej
za 6 miesięcy z góry zapłacisz 10% mniej
za 1 rok z góry zapłacisz 15% mniej
Liczba użytkowników
1-3
Limity
1 firma
nieograniczony katalog
nieograniczona liczba dokumentów
Zawartość
wszystkie funkcje pakietu FREE
fakturowania i korygowania zaliczek dokumentów podatkowych
otrzymywanie faktur, dokumentów korygujących i zaliczek podatkowych
deklaracje VAT
kasa fiskalna, bank, import wyciągów bankowych, eksport zleceń płatniczych
automatyczne wysyłanie przypomnień
frekwencja i raporty z pracy
zamówienia i magazyny
przeglądy, wykresy i raporty
ewidencja poczty elektronicznej
księgowość / ewidencja podatkowa
Wsparcie użytkownika
email
telefon
PREMIUM
99,99 zł* miesięcznie
*cena nie zawiera podatku VAT
Wybierając plan długoterminowy,
płacisz mniej!
Zniżki
za 3 miesiące z góry zapłacisz 5% mniej
za 6 miesięcy z góry zapłacisz 10% mniej
za 1 rok z góry zapłacisz 15% mniej
Liczba użytkowników
1-10 (10↑ – dodatkowe opłaty)
Limity
1-10 firm (10↑ – dodatkowe opłaty)
nieograniczony katalog
nieograniczona liczba dokumentów
Zawartość
wszystkie funkcje pakietu STANDARD
zlecenia pracy, BOMy
środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, depracjacja
zasoby ludzkie i płace
elektroniczna ewidencja obecności
konto
Intrastat
Interfejs API
zintegrowane raportowanie ze sklepami internetowymi
sklep InstantWeb (własny sklep internetowy)
przetwarzanie danych OCR
aplikacja mobilna do raportów zarządczych
e-archiwum aplikacji mobilnych
rejestracja VAT za granicą
Wsparcie użytkownika
email
telefon
FREE
0 zł
Liczba użytkowników
1
Limity
1 firma
do 10 klientów w katalogu
do 10 dokumentów miesięcznie
Zawartość
faktury i oferty
ewidencja płatności faktur
fakturowanie przepracowanych godzin
ewidencja inwentaryzacyjna
podstawowe raporty na stronie głównej
obsługa EET / generowanie kodów QR
aplikacja mobilna do wystawiania faktur
Wsparcie użytkownika
email
STANDARD
49,99 zł* miesięcznie
*cena nie zawiera podatku VAT
Wybierając plan długoterminowy,
płacisz mniej!
Zniżki
za 3 miesiące z góry zapłacisz 5% mniej
za 6 miesięcy z góry zapłacisz 10% mniej
za 1 rok z góry zapłacisz 15% mniej
Liczba użytkowników
1-10 (10↑ – dodatkowe opłaty)
Limity
1-10 firm (10↑ – dodatkowe opłaty)
nieograniczony katalog
nieograniczona liczba dokumentów
Zawartość
wszystkie funkcje pakietu STANDARD
zlecenia pracy, BOMy
środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, depracjacja
zasoby ludzkie i płace
elektroniczna ewidencja obecności
konto
Intrastat
Interfejs API
zintegrowane raportowanie ze sklepami internetowymi
sklep InstantWeb (własny sklep internetowy)
przetwarzanie danych OCR
aplikacja mobilna do raportów zarządczych
e-archiwum aplikacji mobilnych
rejestracja VAT za granicą
Wsparcie użytkownika
email
telefon
PREMIUM
99,99 zł* miesięcznie
*cena nie zawiera podatku VAT
Wybierając plan długoterminowy,
płacisz mniej!
Zniżki
za 3 miesiące z góry zapłacisz 5% mniej
za 6 miesięcy z góry zapłacisz 10% mniej
za 1 rok z góry zapłacisz 15% mniej
Liczba użytkowników
1-3
Limity
1 firma
nieograniczony katalog
nieograniczona liczba dokumentów
Zawartość
wszystkie funkcje pakietu FREE
fakturowania i korygowania zaliczek dokumentów podatkowych
otrzymywanie faktur, dokumentów korygujących i zaliczek podatkowych
deklaracje VAT
kasa fiskalna, bank, import wyciągów bankowych, eksport zleceń płatniczych
automatyczne wysyłanie przypomnień
frekwencja i raporty z pracy
zamówienia i magazyny
przeglądy, wykresy i raporty
ewidencja poczty elektronicznej
księgowość / ewidencja podatkowa
Wsparcie użytkownika
email
telefon
Często zadawane pytania
Z jakiego pakietu mogę korzystać zaraz po darmowej rejestracji?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i pierwszym zalogowaniu, uruchomi się pakiet PREMIUM, który będzie dostępny przez okres 1 miesiąca.
To nasz najwyższy pakiet, który oferujemy. Dzięki temu możesz przetestować wszystkie dostępne funkcje. Po okresie próbnym Twoje konto zmieni się na wariant FREE.
Funkcje pakietu FREE są dla Ciebie dostępne przez nieograniczony czas całkowicie bezpłatnie. Jeśli chcesz skorzystać z jednego z płatnych pakietów, możesz go zamówić bezpośrednio w panelu administracyjnym swojego konta (Ustawienia – Moje konto).
Czy można uzyskać zniżkę?
Oczywiście, oferuje zniżki naszym klientom przy płatności z góry.
Przy płatności:
- za 3 miesiące z góry – otrzymasz 5% zniżki,
- za 6 miesięcy z góry – otrzymasz 10% zniżki,
- za 1 rok z góry – otrzymasz 15% zniżki.
Jeśli żaden z oferowanych pakietów Ci nie odpowiada, skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
Jak obliczane są konta użytkowników / użytkowników?
Konta użytkowników posiadają limity zgodne z konkretnym pakietem (patrz wyżej).
Pakiety:
- FREE – możesz mieć tylko 1 konto użytkownika dla jednej utworzonej firmy.
- STANDARD – możesz mieć 3 konta użytkowników w ramach jednej firmy. Możesz utworzyć dostęp dla siebie i 2 innych osób, którym chcesz udostępnić określoną część swoich danych. Może to być księgowy, pracownik lub ktokolwiek inny.
- PREMIUM – możesz mieć 10 kont księgowych lub zwykłych użytkowników w ramach głównej firmy (klienta). Dla każdej innej firmy połączonej i zafakturowanej w ramach tego konta PREMIUM (klienta), istnieje 1 dodatkowe konto użytkownika bezpłatnie (dla właścicieli, dyrektorów firmy itp.). Księgowy ma swobodny dostęp do każdej innej firmy. Jeśli zarządzasz więcej niż 10 firmami, płacisz za każdą kolejną – patrz poniżej.
Ceny dodatkowych kont użytkowników powyżej limitów pakietu PREMIUM:
– od 11 do 20 kont użytkowników kosztuje 19,99 PLN/użytkownik + VAT miesięcznie
– od 21 do 50 kont użytkowników kosztuje 14,99 PLN/użytkownik + VAT miesięcznie
– ponad 50 kont użytkowników kosztuje 9,99 PLN/użytkownik + VAT miesięcznie
Opłaty wykraczające poza oferowane pakiety?
Staramy się stworzyć możliwie najprostszą koncepcję cenową, dlatego nie płacisz za fakturowanie w obcej walucie, w obcym języku itp.
Jednak niektóre funkcje są realizowane we współpracy z zewnętrznymi partnerami, których usługi są płatne. Obejmują one przetwarzanie danych OCR (odczytywanie otrzymanych faktur) oraz wysyłanie dokumentów (faktury, przypomnienia) za pomocą SMS.
Cena przetwarzania danych metodą OCR to 0,99 PLN bez VAT za 1 dokument (konieczne jest wcześniejsze zasilenie konta).
Cena za wysłanie 1 SMS-a wynosi 0,19 PLN bez VAT, poza granicami Polski 0,29 PLN bez VAT (konieczne jest wcześniejsze doładowanie kredytu). Jeśli korzystasz z aplikacji Fakturowanie Mobilne, możesz wysyłać faktury SMS-em na podstawie cen Twojego operatora, bez konieczności doładowywania konta.
W ramach pakietu PREMIUM masz do dyspozycji moduł Rejestracji VAT w obcych krajach. Jego uruchomienie jest obciążone jednorazową opłatą w wysokości 1400,00 PLN bez VAT, w tym wszystkie powyższe.
Częścią tego modułu jest stosowanie stawek VAT wszystkich krajów UE (odpowiednie dla sklepów internetowych wysyłających towary do UE), elektronicznej ewidencji faktur lub specjalnych formatów faktur.
Chętnie dopasowujemy się do wymagań naszych klientów, dzięki czemu istnieje możliwość indywidualizacji oprogramowania. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w ramach technicznego wsparcia użytkowników i obsługi klienta. Zapewniamy również szkolenia indywidualne lub grupowe.
Jak mogę się rozliczać i płacić za wybrany pakiet?
W celu wybrania pakietu STANDARD lub PREMIUM przejdź do panelu administracyjnego Twojego konta poprzez Ustawienia – Moje konto. Tutaj wybierz konkretny wariant i okres, w jakim chcesz subskrybować pakiet. Następnie zostanie wygenerowana faktura pro forma, którą można opłacić kartą online lub pobrać i zapłacić później przelewem bankowym. Przy płatności kartą nowa subskrypcja będzie aktywna od razu. Po opłaceniu abonamentu otrzymasz fakturę za otrzymaną płatność.
Czy można modyfikować wygląd faktur i innych dokumentów?
To zależy od tego, który pakiet został wybrany.
Pakiety:
FREE – można dokonywać podstawowych modyfikacji we wszystkich pakietach poprzez dodanie logo lub tekstu do dokumentu w sekcji Ustawienia firmy – Ustawienia wyglądu dokumentu.
STANDARD i PREMIUM – oferujemy dokonanie modyfikacji według Twoich wymagań, które kosztują 174,99 PLN bez VAT za godzinę.
Do indywidualnej edycji użytkownicy pakietu STANDARD mogą kupić szablon za 174,99 PLN bez VAT. Użytkownicy pakietu PREMIUM mogą bezpłatnie pobrać szablon z programu.
Nadanie zupełnie nowego wyglądu fakturze lub innemu dokumentowi (zgodnie z Twoim szablonem) kosztuje 199,99 PLN bez VAT za godzinę.
W przypadku korzystania z szablonów zmodyfikowanych lub niestandardowych należy pamiętać, że takie spersonalizowane szablony nie będą miały aktualizowane zgodnie z przyszłymi zmianami legislacyjnymi, które będą wprowadzane w szablonach domyślnych.
Czy mogę mieć dostęp do swoich danych po likwidacji konta?
W przypadku likwidacji konta masz możliwość podglądu swojego konta w tzw. Trybie do odczytu. Ten tryb umożliwia dostęp do konta użytkownika bez możliwości wprowadzania lub zmiany danych w jakikolwiek sposób. Cena Trybu do odczytu wynosi 119,99 PLN bez VAT rocznie. Czas aktywacji tego trybu zależy od długości archiwizacji dokumentów księgowych. Można go więc kupić na 5 lub 10 lat.