Cennik

Co możesz zyskać, rejestrując się?

Pakiet PREMIUM przez 30 dni bez opłat. Odkryj pełną moc naszego oprogramowania!

 

FREE


0 zł

Liczba użytkowników

 1


Limity

 1 firma

do 10 klientów w katalogu

do 10 dokumentów miesięcznie


Zawartość

faktury i oferty

ewidencja płatności faktur

fakturowanie przepracowanych godzin

ewidencja inwentaryzacyjna

podstawowe raporty na stronie głównej

obsługa EET / generowanie kodów QR

aplikacja mobilna do wystawiania faktur


Wsparcie użytkownika

 email


 

STANDARD


49,99 zł* miesięcznie

*cena nie zawiera podatku VAT

Wybierając plan długoterminowy,
płacisz mniej!


Zniżki

 za 3 miesiące z góry zapłacisz 5% mniej

 za 6 miesięcy z góry zapłacisz 10% mniej

 za 1 rok z góry zapłacisz 15% mniej


Liczba użytkowników

 1-3


Limity

 1 firma

nieograniczony katalog

nieograniczona liczba dokumentów


Zawartość

wszystkie funkcje pakietu FREE

fakturowania i korygowania zaliczek dokumentów podatkowych

otrzymywanie faktur, dokumentów korygujących i zaliczek podatkowych

 deklaracje VAT

 kasa fiskalna, bank, import wyciągów bankowych, eksport zleceń płatniczych

automatyczne wysyłanie przypomnień

frekwencja i raporty z pracy

zamówienia i magazyny

przeglądy, wykresy i raporty

ewidencja poczty elektronicznej

księgowość / ewidencja podatkowa


Wsparcie użytkownika

 email
 
telefon


 

PREMIUM


99,99 zł* miesięcznie

*cena nie zawiera podatku VAT

Wybierając plan długoterminowy,
płacisz mniej!


Zniżki

 za 3 miesiące z góry zapłacisz 5% mniej

 za 6 miesięcy z góry zapłacisz 10% mniej

 za 1 rok z góry zapłacisz 15% mniej


Liczba użytkowników

 1-10 (10↑ – dodatkowe opłaty)


Limity

 1-10 firm (10↑ – dodatkowe opłaty)

 nieograniczony katalog

 nieograniczona liczba dokumentów


Zawartość

wszystkie funkcje pakietu STANDARD

zlecenia pracy, BOMy

środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, depracjacja

 zasoby ludzkie i płace

elektroniczna ewidencja obecności

konto

Intrastat

Interfejs API

zintegrowane raportowanie ze sklepami internetowymi

sklep InstantWeb (własny sklep internetowy)

przetwarzanie danych OCR

aplikacja mobilna do raportów zarządczych

e-archiwum aplikacji mobilnych

rejestracja VAT za granicą


Wsparcie użytkownika

 email
 telefon


 

FREE


0 zł

Liczba użytkowników
 1


Limity
 1 firma
do 10 klientów w katalogu
do 10 dokumentów miesięcznie


Zawartość
faktury i oferty
ewidencja płatności faktur
fakturowanie przepracowanych godzin
ewidencja inwentaryzacyjna
podstawowe raporty na stronie głównej
obsługa EET / generowanie kodów QR
aplikacja mobilna do wystawiania faktur


Wsparcie użytkownika
 email


 

STANDARD


49,99 zł* miesięcznie

*cena nie zawiera podatku VAT

Wybierając plan długoterminowy,
płacisz mniej!


Zniżki

 za 3 miesiące z góry zapłacisz 5% mniej

 za 6 miesięcy z góry zapłacisz 10% mniej

 za 1 rok z góry zapłacisz 15% mniej


Liczba użytkowników

 1-10 (10↑ – dodatkowe opłaty)


Limity

 1-10 firm (10↑ – dodatkowe opłaty)

 nieograniczony katalog

 nieograniczona liczba dokumentów


Zawartość

wszystkie funkcje pakietu STANDARD

zlecenia pracy, BOMy

środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, depracjacja

 zasoby ludzkie i płace

elektroniczna ewidencja obecności

konto

Intrastat

Interfejs API

zintegrowane raportowanie ze sklepami internetowymi

sklep InstantWeb (własny sklep internetowy)

przetwarzanie danych OCR

aplikacja mobilna do raportów zarządczych

e-archiwum aplikacji mobilnych

rejestracja VAT za granicą


Wsparcie użytkownika

 email
 telefon


 

PREMIUM


99,99 zł* miesięcznie

*cena nie zawiera podatku VAT

Wybierając plan długoterminowy,
płacisz mniej!


Zniżki

 za 3 miesiące z góry zapłacisz 5% mniej

 za 6 miesięcy z góry zapłacisz 10% mniej

 za 1 rok z góry zapłacisz 15% mniej


Liczba użytkowników

 1-3


Limity

 1 firma

nieograniczony katalog

nieograniczona liczba dokumentów


Zawartość

wszystkie funkcje pakietu FREE

fakturowania i korygowania zaliczek dokumentów podatkowych

otrzymywanie faktur, dokumentów korygujących i zaliczek podatkowych

 deklaracje VAT

 kasa fiskalna, bank, import wyciągów bankowych, eksport zleceń płatniczych

automatyczne wysyłanie przypomnień

frekwencja i raporty z pracy

zamówienia i magazyny

przeglądy, wykresy i raporty

ewidencja poczty elektronicznej

księgowość / ewidencja podatkowa


Wsparcie użytkownika

 email
 
telefon


Czy interesuje cię coś innego?
Skontaktuj sie z nami! Jesteśmy dostepni przez email, telefon i zdalnie przez program TeamViewer.

Często zadawane pytania

Z jakiego pakietu mogę korzystać zaraz po darmowej rejestracji?

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i pierwszym zalogowaniu, uruchomi się pakiet PREMIUM, który będzie dostępny przez okres 1 miesiąca.

To nasz najwyższy pakiet, który oferujemy. Dzięki temu możesz przetestować wszystkie dostępne funkcje. Po okresie próbnym Twoje konto zmieni się na wariant FREE.

Funkcje pakietu FREE są dla Ciebie dostępne przez nieograniczony czas całkowicie bezpłatnie. Jeśli chcesz skorzystać z jednego z płatnych pakietów, możesz go zamówić bezpośrednio w panelu administracyjnym swojego konta (Ustawienia – Moje konto).

Czy można uzyskać zniżkę?

Oczywiście, oferuje zniżki naszym klientom przy płatności z góry.

Przy płatności:

  • za 3 miesiące z góry – otrzymasz 5% zniżki,
  • za 6 miesięcy z góry – otrzymasz 10% zniżki,
  • za 1 rok z góry – otrzymasz 15% zniżki.

Jeśli żaden z oferowanych pakietów Ci nie odpowiada, skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Jak obliczane są konta użytkowników / użytkowników?

Konta użytkowników posiadają limity zgodne z konkretnym pakietem (patrz wyżej).

Pakiety:

  • FREE – możesz mieć tylko 1 konto użytkownika dla jednej utworzonej firmy.
  • STANDARD – możesz mieć 3 konta użytkowników w ramach jednej firmy. Możesz utworzyć dostęp dla siebie i 2 innych osób, którym chcesz udostępnić określoną część swoich danych. Może to być księgowy, pracownik lub ktokolwiek inny.
  • PREMIUM – możesz mieć 10 kont księgowych lub zwykłych użytkowników w ramach głównej firmy (klienta).  Dla każdej innej firmy połączonej i zafakturowanej w ramach tego konta PREMIUM (klienta), istnieje 1 dodatkowe konto użytkownika bezpłatnie (dla właścicieli, dyrektorów firmy itp.). Księgowy ma swobodny dostęp do każdej innej firmy. Jeśli zarządzasz więcej niż 10 firmami, płacisz za każdą kolejną – patrz poniżej.

Ceny dodatkowych kont użytkowników powyżej limitów pakietu PREMIUM:

– od 11 do 20 kont użytkowników kosztuje 19,99 PLN/użytkownik + VAT miesięcznie

– od 21 do 50 kont użytkowników kosztuje 14,99 PLN/użytkownik + VAT miesięcznie

– ponad 50 kont użytkowników kosztuje 9,99 PLN/użytkownik + VAT miesięcznie

Opłaty wykraczające poza oferowane pakiety?

Staramy się stworzyć możliwie najprostszą koncepcję cenową, dlatego nie płacisz za fakturowanie w obcej walucie, w obcym języku itp.

Jednak niektóre funkcje są realizowane we współpracy z zewnętrznymi partnerami, których usługi są płatne. Obejmują one przetwarzanie danych OCR (odczytywanie otrzymanych faktur) oraz wysyłanie dokumentów (faktury, przypomnienia) za pomocą SMS.

Cena przetwarzania danych metodą OCR to 0,99 PLN bez VAT za 1 dokument (konieczne jest wcześniejsze zasilenie konta).

Cena za wysłanie 1 SMS-a wynosi 0,19 PLN bez VAT, poza granicami Polski 0,29 PLN bez VAT (konieczne jest wcześniejsze doładowanie kredytu). Jeśli korzystasz z aplikacji Fakturowanie Mobilne, możesz wysyłać faktury SMS-em na podstawie cen Twojego operatora, bez konieczności doładowywania konta.

W ramach pakietu PREMIUM masz do dyspozycji moduł Rejestracji VAT w obcych krajach. Jego uruchomienie jest obciążone jednorazową opłatą w wysokości 1400,00 PLN bez VAT, w tym wszystkie powyższe.

Częścią tego modułu jest stosowanie stawek VAT wszystkich krajów UE (odpowiednie dla sklepów internetowych wysyłających towary do UE), elektronicznej ewidencji faktur lub specjalnych formatów faktur.

Chętnie dopasowujemy się do wymagań naszych klientów, dzięki czemu istnieje możliwość indywidualizacji oprogramowania. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w ramach technicznego wsparcia użytkowników i obsługi klienta. Zapewniamy również szkolenia indywidualne lub grupowe.

Jak mogę się rozliczać i płacić za wybrany pakiet?

W celu wybrania pakietu STANDARD lub PREMIUM przejdź do panelu administracyjnego Twojego konta poprzez Ustawienia – Moje konto. Tutaj wybierz konkretny wariant i okres, w jakim chcesz subskrybować pakiet. Następnie zostanie wygenerowana faktura pro forma, którą można opłacić kartą online lub pobrać i zapłacić później przelewem bankowym. Przy płatności kartą nowa subskrypcja będzie aktywna od razu. Po opłaceniu abonamentu otrzymasz fakturę za otrzymaną płatność.

Czy można modyfikować wygląd faktur i innych dokumentów?

To zależy od tego, który pakiet został wybrany.

Pakiety:

FREE – można dokonywać podstawowych modyfikacji we wszystkich pakietach poprzez dodanie logo lub tekstu do dokumentu w sekcji Ustawienia firmy – Ustawienia wyglądu dokumentu.

STANDARD i PREMIUM – oferujemy dokonanie modyfikacji według Twoich wymagań, które kosztują 174,99 PLN bez VAT za godzinę.

Do indywidualnej edycji użytkownicy pakietu STANDARD mogą kupić szablon za 174,99 PLN bez VAT. Użytkownicy pakietu PREMIUM mogą bezpłatnie pobrać szablon z programu.

Nadanie zupełnie nowego wyglądu fakturze lub innemu dokumentowi (zgodnie z Twoim szablonem) kosztuje 199,99 PLN bez VAT za godzinę.

W przypadku korzystania z szablonów zmodyfikowanych lub niestandardowych należy pamiętać, że takie spersonalizowane szablony nie będą miały aktualizowane zgodnie z przyszłymi zmianami legislacyjnymi, które będą wprowadzane w szablonach domyślnych.

Czy mogę mieć dostęp do swoich danych po likwidacji konta?

W przypadku likwidacji konta masz możliwość podglądu swojego konta w tzw. Trybie do odczytu. Ten tryb umożliwia dostęp do konta użytkownika bez możliwości wprowadzania lub zmiany danych w jakikolwiek sposób. Cena Trybu do odczytu wynosi 119,99 PLN bez VAT rocznie. Czas aktywacji tego trybu zależy od długości archiwizacji dokumentów księgowych. Można go więc kupić na 5 lub 10 lat.

Wypróbuj przez miesiąc za darmo!